.::Developer Blaze::.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeLatest imagesRegisterLog in

 

 [GR] 4 xrisima kolpa me to kinito sas

Go down 
AuthorMessage
adminblaze
Admin
adminblaze


Posts : 172
Join date : 2009-06-28
Age : 29
Location : Thessaloniki

[GR] 4 xrisima kolpa me to kinito sas Empty
PostSubject: [GR] 4 xrisima kolpa me to kinito sas   [GR] 4 xrisima kolpa me to kinito sas EmptySat Jul 04, 2009 2:23 am

1. O pagkosmios arithmos ektaktis anagkis einai "112". Ean vrethite kapou opou den exete sima kai iparxei megali anagki pliktrologiste "112" kai kante klisi. To kinito sas tha psaksei kathe diadiktiako sima to opoio tha iparxei stin perioxi. O arithmos "112" mporei na pliktrologithei kai na klithei akoma kai an einai kleidomeno to pliktrologio.

2. Ean xasete ta kleidia tou aftokinitou sas kai ta alla kleidia einai sto spiti to mono pou tha exete na kanete einai na parete tilefono apo to kinito sas kapoion o opoios tha vriskete sto spiti. Tha tou peite na parei ta kleidia na kai na ta valei konta sto kinito, eno eseis tha exete to kinito sas konta stin kleidaria. Aftos me ta kleidia tha patisei to koumpi pou anoigei tis kleidaries kai etsi to aftokinito sas tha ksekleidothei.

3. Ta kinita tilefona Nokia exoun mia rezerva tin opoia mporeite na tin energopoiisete otan thelete epipleon mpataria. Diladi otan i mpataria sas einai poli xamila tote enorgopoiite tin rezerva kai sas gemizei giro sto 50%. Grafete *3370# to kinito sas tha kanei epanekinisi kai molis anoiksei tha exete perissoteri mpataria. Tin epomeni fora pou tha epanafortisete to kinito sas tha epanafortothei kai i rezerva. (Doulevei mono se Nokia)

4. Ean thelete na deite to IMEI sas diladi ton prosopiko arithmo tou kinitou sas tilefonou tote aplos pliktrologiste *#06# kai stin othoni sas tha emfanistei to IMEI.
Back to top Go down
http://l2deathqangel.webatu.com/
 
[GR] 4 xrisima kolpa me to kinito sas
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
.::Developer Blaze::. :: Guides & Tutorials-
Jump to: